lørdag den 4. april 2009

Bagefter satte jeg mig skam smilende og beundrende i en vindueskarm

Det er altid skægt at gå en aftentur om lørdagen, hvor folk udstiller deres kroppe. Nede ved floden var en større folkemængde ved at stige af en båd. Der løb et par mænd rundt i bare overkroppe, og jeg blev som sædvanligt, når det sker, lettere irriteret over at australske hankønsvæsner har en tendens til at være muskuløse; det gør ikke kravene til mig mindre.

Inde i båden så jeg fem mænd, ligeledes uden tøj på deres bare, pumpede overkroppe; jeg kunne ikke rigtigt tage blikket væk fra deres klart markerede mavemuskler. Havde det ikke været for deres tomme blik i øjnene ville jeg nok være kommet længere end halvvejs igennem menneskemængden, før jeg blev mistænkelig.

Da jeg så mig omkring gik det op for mig at jeg var omringet af tøsepiger i deres 20'ere; halvdelen med små playboy-kaninører og næsten lige så mange udklædt som sygeplejesker og politikvinder. Alle i lårkorte nederdele. Jeg var tilsyneladende havnet midt i en omstigning til et mandestripshow på floden.

Følg med i næste afsnit, hvor vi borer dybere i Tarjes egentlige sexualitet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar